18 Mart 2010 Perşembe

Üretim Planlama Kitapları

Üretim Planlama ve Kontrol
Yazar Mehmet Tanyaş Murat Baskak
fiyat:23.52TL
Satın almak için tıklayın

Üretim Planlaması
yazar:Feray Odman Çelikçapa
satın almak için tıklayın

İmalat Sektöründe Proses Planlama
Bileşim Yayıncılık P.Scallan
satın almak için tıklayın

İngilizce Kitaplar


Production and Operations Analysis 6e
Yazar Steven Nahmias
Fiyat:62 TL
1990'lı yıllarda ODTÜ Endüstri Mühendisliği Üretim Planlama dersinde okutulan kitap. Tahminleme, genel planlama, MRP, stok kontrol, proje yönetimi, atölye yerleşimi, güvenilirlik konularında bilgi veriyor. Kısıtlar teorisi ve yalın üretim konnusunda da oldukça bilgilendirici bölümler içeriyor.

Inventory Management and Production Planning and Scheduling, 3rd Edition (Hardcover)

yazarlar:Edward Silver,David Pyke,Rein Peterson
Fiyat:143$ Amazon.com fiyatı
satın almak için tıklayın

Fundamentals of Production Planning and Control (Paperback)
yazar:Stephan Chapman
fiyat:$77
satın almak için tıklayın


Production Planning and Industrial Scheduling: Examples, Case Studies and Applications, Second Edition (Hardcover)

yazar:Dileep R. Sule
fiyat:99$
satın almak için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder