11 Mart 2010 Perşembe

Üretim Yönetimi İngilizce Kitaplar

Operations Management yani işlemler/üretim yönetimi kitapları endüstri mühendisliği derslerinde okutulan üretim planlama ve kontrol,kalite kontrol,tedarik zinciri yönetimi,proje yönetimi gibi konuların birarada toplandığı türden kitaplardır.Üretim planlama ile ilgili ayrıntılı olmasa da giriş düzeyinde faydalı olabilecek bilgiler bulabilirsiniz.Bu kitapların çoğunda vaka analizleri case study ler yer alır.Konular çeşitli sayısal problemlerle desteklenir. elimde şu an heizer ve render in operations management international version u mevcut.Kütüphaneden ödünç aldım ve inceliyorum.Her konu  görsel anlatımlarla desteklenmiş,excel çözümleri verilmiş,bolca vaka analizi mevcut.Bu kitabı herkese tavsiye ederim.Dilerseniz internetten satın alabileceğiniz operations management kitaplarına bir göz atalım.

Operations Management 9e PIE with CD
Jay Heizer Barry Render
Bu kitabı tavsiye ederim
fiyat:59 TL  (Verdiğinize değer yüksek gibi görünüyor ama öyle değil amazon.comda daha pahalı)

satın almak için tıklayın

Operations Management 10e : Revised Edition
kitabı incelemedim.İçerik olarak sitede belirtildiğine göre heizer ve render ın kitabıyla benzer.Zaten operations management kitaplarının konuları aşağı yukarı aynıdır.

William Stevenson

fiyat:62 TL

satın almak için tıklayın

literatür.com dan da 5 adet operations management kitabına bakabilirsiniz.

Operations Management for Competitive Advantage 10th edition

yazarı Richard Case

kitabın fiyatı:72 tl

Operations Management For Mbas

MBA öğrencileri için işlemler yönetimi kitabı.Fiyat uygun 15 tl indirimli fiyatı.

Operations Management; Focusing on Quality and Competitiveness 2nd edition

Roberta Russell 'ın yazmış olduğu kitap.Tavsiye ederim, daha önce incelemiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder