9 Mart 2010 Salı

Üretim-İşlemler Yönetimi Kitaplar

 



Yazarı: JOSEPH G. MOUKS
Çeviren: SEVİNÇ ÜRETEN
fiyat:21 TL

Kitap işlemler/üretim yönetimi dersinin içeriğini kapsamaktadır.İşletme,endüstri mühendisliği ve MBA yüksek lisans programlarındaki ders içeriğini kapsamaktadır.

satın almak için tıklayın


yazarlar: M. Hulusi Demir - Şevkinaz Gümüşoğlu
yayınevi:beta basım

içerik işletmelerde üretim,yönetsel karar verme,işletme büyüklüğü ve kapasite,ürün tasarımı ve süreç seçimi,kuruluş yeri seçimi,işyeri düzeni ve materyallerin hareketi,üretim planlama ve kontrol,satış tahmini,proje yönetimi,malzeme yönetimi,kalite kontrol

 

Yazar:Bülent Kobu
Fiyat:30 TL

Beta basım

İçerik: * Üretim Yönetiminin Temel Kavramları
* Üretim Sistemleri
* Mamul Dizaynı
* Talep Tahminleri
* Teknoloji Seçimi
* Fabrika Düzenleme
* Lojistik Yönetimi
* Kapasite Planlaması
* Tamir - Bakım Planlaması
* Stok Kontrolü
* İş Analizleri 1
* İş Analizleri 2
* Üretim Planlama ve Kontrolü
* Kalite Kontrolü
* İstatistik Kalite Kontrol Yöntemleri
* Ücret Yönetimi

satın almak için tıklayın




yazar:İlhami Karayalçın
Çağlayan Kitabevi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder