16 Temmuz 2015 Perşembe

Siyaset ve Endüstri Mühendisliği


Sayın Davutoğlu'nun mutlaka Endüstri Mühendisliği mezunu ya da Endüstri Mühendisliğine vakıf  danışmanları olmalı ki ; altını çizdiğim cümleyi okuduğunuzda bana hak vereceksiniz.Dün akşam NTV'de yapılan bir söyleşiye, Sayın Davutoğlu katılır ve sorulardan birine aşağıdaki gibi cevap verir.

"
Mustafa Karaalioğlu: Kimle konuşsak merak ediyor ve soruyorlar ne olacak diye. Bu turlar bir koalisyonla neticelenecek mi bir şeyler oluşmuştur aklınızda?
Ahmet Davutoğlu: Açıklamalara değil de açıklamaların takibine bakmış olsalar ve daha çok psikoloji okumaya çalışsalar tablo farklı çıkar. Ben her partiye giderken gruplar oluşturdum ve çok güzel çalışmalar çıktı. Her raporda muhatabımızın sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nun sayın Bahçeli’nin sayın Demirtaş’ın açıklamaları, değişkenlikleri, iniş çıkışları, bizim açıklamalarımızla bu açıklamaların örtüştüğü yerler sonra seçim beyannamelerinin karşılaştırmaları, her birisinin matrisi çıkartıldı. Bir simülasyon yaptık ve hepsiyle rapor çıkınca oturdum dinledim. Her bir arkadaş rolünü benimsemiş olarak yaptı. Bütün bunları karşılaştırdık ve hiç bir partide şu ana kadar yanılmadım ben. 
"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder