Çapraz Yükleme Sistemlerinde Çizelgeleme
Scheduling trucks in cross-docking systems: Robust meta-heuristics
Pages 12-24
B. Vahdani, M. Zandieh
Çapraz yükleme depolamayı minimize eden bir lojistik tekniğidir .Bu makalede yazarlar 5 tane sezgisel algoritmayı uyguluyorlar:Genetik algoritma,tabu arama,benzetimli tavlama,ema ve komşuluk arama.Bu algoritmaları yazarlar çapraz yükleme kamyonları çizelgeleme sisteminde toplam işlem zamanını asgariye indirmek için karşılaştırmalı olarak uygulamışlar.Makalenin sonunda yazarlar algoritmalardan elde ettikleri sonuçların verimliliğini ölçüyorlar ve karşılaştırıyorlar.Sonuçta ortaya en iyi çözüm çıkıyor.
Optimization of the supply chain network: Simulation, Taguchi, and Psychoclonal algorithm embedded approach
Pages 29-39
Sanjay Kumar Shukla, M.K. Tiwari, Hung-Da Wan, Ravi Shankar
Tedarik Zinciri Ağının Optimizasyonu
Yazarlar günümüzde artan rekabetle taleplerin hızlı bir şekilde sonlandırılması için tedarik zinciri ağlarında süreç yönetimlerinin optimizasyonuna dikkat çekiyor.Tedarik Zinciri ağının en önemli boyutlarının minimum toplam maliyeti sağlamak adına optimal koşul durumlarının belirlenmesi olduğunu söylüyorlar.Departmanlar ve tesisler arasında dinamik iletişimde karmaşık problemlerin üzerinden problemi belirliyorlar.Bu problemi çözmek içinde benzetim,taguchi ve Psychoclonal algoritma yaklaşımını kullanmışlar.Makalenin ilk bölümünde yazarlar tedarik zinciri ağının benzetim modelini ortaya çıkarıyorlar.2.bölümde bu modele taguchi metodu uygulanıyor.3.bölümde regresyon analizleri kullanılarak ağın matematiksel modeli belirleniyor.4.bölümde çözüm metodolijisi ve diğer bölümde ağın seviye seviye optimizasyon uygulaması gerçekleştiriliyor.
The moderating effect of occupation on the perception of information services quality and success
Pages 133-142
Hollis Landrum, Victor R. Prybutok, Xiaoni Zhang
Bu makalede yazarlar servis kalitesini belirlemenin praktisyenler ve akademisyenler için önemli bir problem olduğuna işaret ediyorlar.Makalede geleneksel SERVQUAL ve SERVPERF uygulamalarının başarılarına rağmen bilişim servis alanına odaklanmadığını belirtiyorlar.Yazarlar bu geleneksel uygulamalar yerine servis kalitesi için yapılandırılmış yeni bir IT modeli sunuyorlar.Makalenin ilk bölümünde servis kalitesi,bilişim sistemleri başarı modeli,servis kısmında değişkenleri yönetme,3. bölümde yeni model servis kalitesi,bilişim ve sistem kalitesi ile sunuluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder