20 Haziran 2010 Pazar

Benzetim / Sistem Simülasyonu

Güncellenme Tarihi : 06/05/2016

1.Benzetim / Sistem Simülasyonu Özet Bilgiler

1.1 Genel Bilgi: Benzetim diğer bir tanımlamasıyla "simülasyon" gerçekte varolan bir sistemi gözlemlemek için yapılacak en iyi şeydir.Simülasyon,bilgisayar modelini çalıştırmak suretiyle sistemin davranışı hakkında geçerli bilgilerin toplanmasını sağlar.Toplanan bu veriler daha sonra sistem tasarımında kullanılır.Simülasyonun kullanılma nedeni analitik çözümlerin kısıtlı olduğu,karmaşık problemlerin çözümü faktörüdür.Diğer bir nedeni karmaşık işletim sistemlerinin dinamik detaylı olarak incelemektir.



1.2 Konular:İstatiksel Veri Analizi,Simülasyon Modelleri,Kesikli Olay Simülasyonu,Simülasyon yazılımları , Servis sistemleri benzetimi,Stok yönetimi benzetimi,İmalat benzetimi
2.Linkler

2.1. Web

İmalat benzetimi,hücresel imalat,topsis değerlendirme,Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
BLink 


Bilgisayar bütünleşik imalat,benzetim,sistem analizi,doktora tezi,itü
Link


Tam zamanında imalat,benzetim modeli,Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Link


2.2 Haberler

Büyük veri,pazarlama,simülasyon,tahminsel modelleme,metin madenciliği
Link


Sağlık sektörü,benzetim,dinamik simülasyon,şizofren ve parkinson hastalığı tedavisi
Link



Trafik sorunu,simülasyon,Mardin
Link


Antalya,turizm,simülasyon
Link


Sağlık sektörü,simülasyon,Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi
Link


Trafik analizi,modelleme,benzetim,Boğaziçi Üniversitesi
Link


Şehir planlama,ulaşım,modelleme,benzetim,Antalya Büyükşehir Belediyesi
Link


2.3 Videolar

Stok yönetiminde benzetim,Yazılım,Lojistik
Link


Arena simülasyon yazılımı,uygulamalı eğitim
Link


Arena simülasyon yazılımı,uygulamalı eğitim
Link


Promodel simülasyon yazılımı,uygulamalı eğitim
Link


2.4. Blog

benzetim ders notları,ödev,proje
Link



3 yorum:

  1. teşekkür ederim meslektaşım ;)

    YanıtlaSil
  2. ACİL BİR ARENA PROGRAMI İLE YAPILMIŞ BİR ÖDEVE İHTİYACIM VAR BANA YARDIMCI OLABİLECEK KİMSE VARMI? TEL:5367621331 MAİL:EMREHAKYEMEZ@WİNDOWSLİVE.COM

    YanıtlaSil
  3. Arena ile ilgili bir model hazırlamak istiyorum; fakat takıldığım noktalar var. Daha doğrusu nasıl düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Fikrinizi almak isterim.

    YanıtlaSil