2 Mart 2010 Salı

Devlet Üniversiteleri Endüstri Mühendisliği Bölümleri-II

Sırada Ankara var.

Ankara

Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü

2.öğretim mevcut.

kontenjanı:98
2009 başarı sırası:31500
akademik kadro: 10 Prof. 11 Yrd.Doç. (yarı zamanlı çalışanlar dahil değil)

Alan içi okutulan zorunlu dersler:Endüstri Mühendisliğine giriş,yöneylem araştırması,imal usülleri,insan mühendisliği,tesis planlama,üretim planlama ve stok kontrolü,benzetim,iş etüdü,üretim sistemleri,kalite planlama ve kontrol,yönetim bilgi sistemleri,sistem analizi ve tasarımı

Hacettepe Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü

Kontenjanı:41
2009 başarı sırası:13900
akademik kadro: 1 Doç. 3 Yrd.Doç.

Alan içi okutulan zorunlu dersler:Endüstri Mühendisliğine giriş,Optimizasyona ve Modellemeye Giriş,İş Analizi ve Tasarımı,yöneylem araştırması,üretim işlemleri ve mühendisliği,üretim planlama ve kontrol,istatiksel kalite kontrol,simulasyonla modelleme ve analiz,kalite yönetimi,yönetim bilişim sistemleri,proje yönetimi

İzmir

Dokuz Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü

kontenjanı:82
2009 başarı sırası:21900
akademik kadro: 4 prof. 1 Doç. 7 Yrd.Doç.


Alan içi okutulan zorunlu dersler:Yöneylem Araştırması,İş Etütleri ve İş Değerleme,İşletme ekonomisi,servis sistemleri,üretim yönetimi,tesis planlama,simulasyon,bilgi sistemleri analizi,yönetim ve organizasyon,proje yönetimi

Eskişehir


Anadolu Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü


kontenjanı:52
2009 başarı sırası:23900
akademik kadro: 2 prof. 3 doç. 9 yrd.doç.

Alan içi okutulan zorunlu dersler:İş etüdü,endüstriyel bilgi sistemleri,mesleki ingilizce,yöneylem araştırması,yönetim ve organizasyon,üretim sistemleri analizi,yatırım planlaması ve analizi,benzetim,üretim planlama ve kontrol,tesis planlaması,karar destek sistemleri,kalite kontrolü,insan kaynakları yönetimi,endüstri mühendisliği uygulamaları,servis sistemleri,ergonomi

Eskişehir OsmanGazi Üniversitesi

2.öğretim mevcut
kontenjanı: 72-72 1. ve 2.öğretim için
2009 başarı sırası:29800 - 41800
akademik kadro: 6 prof. 2 doç. 8 yrd.doç.

Alan içi okutulan zorunlu dersler:endüstri mühendisliğine giriş,sistem analizi
,iş etüdü,üretim yöntemleri,yöneylem araştırması,teknik ingilizce,üretim sistemleri,kalite kontrolü,üretim yönetimi,işbilim,tesis planlaması,benzetim,üretim planlaması,iş hukuku,yönetim ve organizasyon,servis sistemleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder